sâmbătă, 3 decembrie 2016

Spune-mi cu cine te combini/mariti ca sa-ti spun cine esti :)



Am cunoscut 'mai bine' atatea persoane aparent necunoscute abia dupa ce s-au combinat/caastorit cu diverse personalitati cunoscute lumii intregi.

De ceva vreme se tot discuta prin presa tabloida despre una dintre actritele din serialul american de mare succes "Suits', Meghan Markle aka Rachel Zane (daca nu ma insel).

Personal nu am urmarit niciun episod din acest serial desi o mare parte dintre prietenii mei care nu se mai afla in tara mi-au povestit despre el.

Revenind la subiectul nostru, actrita despre care pomeneam mai devreme era pana acum circa o luna de zile un 'no name' cel putin pentru mine dar, de cand cu alaturarea numelui ei in presa de Printul Harry cum ca ar fi noua lui cucerire, presa tabloida parca a explodat in asa hal incat am aflat de la cu ce se ocupa in afara serialului pana la unde prefera  sa-si faca cumparaturile :))

Evident, din curiozitatea mea specifica m-am apucat sa citesc cateva articole si sa urmaresc cateva interviuri si, ce sa zic, imi place fata, arata si bine si se pare ca e si isteata :P pe principiul 'ce-i al ei e al ei'.

Asadar, dintr-o vedeta mai mult sau mai putin cunoscuta datorita serialului, a devenit centrul de interes pentru toata planeta datorita combinatiei cu cel mai cunoscut burlac din lume :) (acum il putem numi asa mai ales ca Clooney a pierdut locul intai din acest punct de vedere :P)

Ca opinie personala, m-as bcura ca aceasta relatie sa dureze, poate chiar sa se si oficializeze deoarece este singura iubita a printului Harry de care chiar mi-a placut 'la prima vedere', spre deosebire de fostele lui despre care am mai auzit.

Si in al doilea rand mi-ar placea ca cei mai cunoscuti printi din lume sa fie casatoriti cu femei care nu sunt de sange albastru (vezi Kate Middleton) pentru ca, dupa parerea mea, ar insemna o evolutie adevarata pentru lumea regalista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu