luni, 21 noiembrie 2016

Lunea, cand nici iarba nu creste....

Se spune ca lunea nici iarba nu creste si ca este a treia zi de weekend. 

Pot sa spun ca lunea asta mi-a intrecut toate asteptarile si, datorita jobului meu de acum, duminica seara nu mai imi fac probleme ca urmeaza o alta zi de luni si implicit o alta saptamana 'de munca'. 

Asta pentru ca, chiar fac ce-mi place. Am un job foarte permisiv din punct de vedere al programului care este foarte flexibil si, nu mai putin important, jobul meu se bazeaza foarte mult pe interactiunea cu oamenii. 

La inceput, cand am intrat in echipa din care fac parte la noul loc de munca a trebuit sa ne prezentam fiecare si sa exprimam cateva motive pentru care am ales sa mergem pe acest 'drum'. Multi colegi de-ai mei impreuna cu managerii au invocat dragostea lor fata de oameni, pe principiul 'pe oameni poti doar sa-i iubesti'. 

Ei bine, cand s-a ajuns la mine eu nu am putut invoca acelasi motiv, dat fiind ca tocmai trecusem prin experienta mai nefasta cu unii colegi din fosta echipa, de la fostul loc de munca. 

Insa, acum mai mult ca oricand, oamenii ma provoaca intr-un sens inimaginabil datorita complexitatii fiecaruia, modului lor de a gandi, de a se comporta. Desigur, am parte si de multe surprize neplacute, asta e, fac parte din viata la o adica dar, si cand dai de oameni deosebiti, oameni cu un caracter frumos, ti-e mai mare dragul sa vorbesti cu ei si sa descoperi atat asemenari cat si diferente (uneori ireconciliabile), chiar daca sunteti complet straini. 

Dupa parerea mea asta este frumusetea interactiunii cu necunoscutii, cumva mie imi trezeste din nou speranta ca oamenii pot fi si buni, calzi si foarte constienti de faptul ca viata lor (cat si a ta) este plina de suisuri si coborasuri. Un alt avantaj este ca unii ajung sa inteleaga ca, colaborarea cu tine nu face altceva decat sa-i ajute atat in momentul prezent cat si in viitor plus ca, poate insemna inceputul  unei relatii de  prietenie cu cineva cu care probabil nu ai fi avut altfel sansa sa te intalnesti sa cunosti. 

In acest fel iti creezi oportunitatea de a cunoaste o gama larga de tipologii si, de ce nu, ajungi sa descoperi in primul rand la tine lucruri de care habar nu aveai ca le poti face sau simti. 
Asadar, lunea uneori poate fi o zi pe cat de gri si mohorata (vorbim de vremea de afara de azi) pe atat de fructuasa si plina de surprize placute. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu