luni, 7 noiembrie 2016

Fara titlu

De cate ori ai avut pana acum ocazia sa faci schimbari majore in viata ta? Mai bine zis, de cate ori ai avut curaj sa o iei de la 0?

Pana acum, eu personal o singura data am avut ocazia sa o iau de la 0, din multe puncte de vedere.
In primul rand din punct de vedere profesional, iar asta a atras si schimbarile atat din punct de vedere social si.....urmeaza din punct de vedere personal.

Pot sa-ti spun ca nu este usor deloc, chiar comentam asta cu o colega de munca care, chiar m-a incurajat sa fac schimbari acum, cat inca sunt in etapa marilor schimbari si nu mai tarziu, adica pe la 50 de ani. Si este logic, daca acum imi este greu si ma urnesc cu viteza melcului mi-e clar ca, cel putin mie, mai tarziu imi va fi de 1000 de ori mai greu, daca nu imposibil.
Am cunoscut oameni care ori de cate ori au avut ocazia au luat-o de la 0. Este intr-adevar un curaj!

Astazi de pilda am avut ocazia sa cunosc o tipa senzationala, un life coacher, care face parte dintre 'discipolii' lui John Maxwell, daca ai auzit de el, un life coacher cunoscut worldwide care tine discursuri motivationale in toata lumea si care a venit si in Romania.

Aceasta femeie mi-a confirmat ca ceea ce mi s-a intamplat si mi se intampla si acum face parte din noua etapa a vietii mele in care ma regasesc si eu. Mi-a spus ca odata cu jobul pe care l-am inceput si ea acum ceva vreme a inceput si ea sa faca o 'curatenie' temeinica printre cunostinte. Mai exact a gasit puterea si curajul de a se detasa de oamenii care o trageau in jos mai ales din punct de vedere social. Astfel, prin natura jobului si-a creat noi relatii care au reusit cel putin sa o readuca pe linia de plutire ba mai mult, sa se autodepaseasca pe ea, sa-si doreasca sa devina mai buna in tot ceea ce face.

Dupa parerea mea este genul tipic de om puternic caruia nu-i este teama de faptul ca este si va fi judecata de familie, prieteni, s.a.m.d. este un lucru pe care mi-l doresc si eu foarte mult, sa ies cumva dintr-un cerc 'vicios' de oameni care prefera sa-si planga de mila in loc sa-si foloseasca energia si resursele pe care le au ca sa faca ceva exclusiv pentru bunastarea lor atat personala cat si materiala.
Asa cum mi-a spus sefa mea acum ceva timp, 'cine poate face aceasta munca sigur nu e-n toate mintile' :))

Sigur, eu una nu ma consider nebuna si nici pe colegii mei nu-i consider astfel, este vorba despre o alta viziune a vietii, o perspectiva mai pozitiva, o atitudine pozitiva si relaxata in ce priveste viata, cu toate bucuriile si supararile ei. Practic, viata este formata numai din provcari, un fel de teste prin care tu ca persoana iti demonstrezi in primul rand tie cat esti de puternic, astfel vei fi cu atat mai fericit cu cat vei reusi sa treci cu bine peste toate obstacolele pe care le vei intalni de-a lungul timpului. Sigur, este bine sa nu fii singur impotriva tuturor, cum se spune, adica sa ai parte de suport atat din partea familiei cat si din partea partenerului de viata si al apropiatilor dar, daca totusi nu beneficiezi de acest suport, singurul pe care te poti baza esti TU.
Acestea fiind spuse, cand viata iti ofera lamai fa o limonada :D
Cu alte cuvinte make the best of what you have si.....stay positive!

Saptamana frumoasa si plina de atitudine.....pozitiva :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu