miercuri, 14 septembrie 2016

Tu esti perfect. Inidferent ce-ti spun ceilalti

Asta mi-a transmis cineva azi, inainte de inceperea activitatii.

Ce sa zic, daca as primi astfel de mesaje optimiste la inceputul sau macar pe parcursul fiecarei zile, de acum inainte, tonusul meu cred ca ‘ar suferi’ mari schimbari :)

La inceput am luat lucrurile putin in ras, spunand ca nu este deloc gresit sa gandesti astfel despre tine insuti insa, sa transmiti acest lucru altor persoane sigur vei fi perceput ca egocentrist, ingamfat, egoist si alte asemenea atribute. 

De asemenea, cand am auzit acest lucru m-am gandit automat la un articol postat ceva mai demult referitor la parerea noastra despre noi si cum ne percep ceilalti in aceasta privinta. 

Dupa ce am trecut de impactul pe care vorbele persoanei respective le-au avut asupra mea, mi-am dat seama ca nu este nimic gresit sa gandesti astfel despre tine, mai ales in momentele in care esti ‘in pericol’ sa iei lucrurile mult prea personal si evident, sa-ti faci practic singur rau. 

De fapt, in discutie era vorba despre un caz dramatic si foarte real, o persoana care suferise in trecut de o boala incurabila si care, dupa ce renuntase din punct de vedere mental sa mai lupte cu boala (mentionez ca nu incercase niciun tratament de vindecare) a intrat in coma. 

Si, aici deja lucrurile par desprinse dintr-un film, persoana a trecut in lumea celalata unde totul era perfect, se simtea perfect (se vindecase de boala) si, tragi-comic, nu mai voia sa se intoarca printre noi dar, probabil ca ai vazut si in filme ca acest lucru este imposibil. 

Ei bine, cand respectiva persoana si-a revenit, s-a vindecat ca prin minune si, de-atunci, a trait numai pe principiul care poarta titlul articolului. 

Asa ca, fara sa fie vorba de a trece printr-o experienta similara, Doamne fereste, traieste ca si cand maine nu ar mai exista, bolile sunt pericolele care ne pandesc la tot pasul, ca si moartea dealtfel. 

Dar, nu vreau sa vorbesc prea mult despre astfel de lucruri dramatice, ne lovim de ele la tot pasul ci, vreau sa intelegi ca viata trebuie traita asa cum iti doresti, cum iti place, sa faci numai ceea ce te face fericit si te implineste ori de cate ori ai ocazia. 

Aceasta poveste pe care am auzit-o azi mi-a (re)deschis ochii asupra acestui aspect EXTREM de important pe care se pare ca-l uitam de prea mute ori sau il scapam din vedere. 

O viata avem si trebuie sa o traim asa cum ne place INDIFERENT de ce spun ceilalti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu