miercuri, 10 august 2016

Cheia succesului sau increderea in sine


De fiecare data cand navighez pe net mi se intampla sa gasesc minim 2 linkuri cu trimitere la cate un blog sau editia online a unei publicatii in domeniu. Evident ca am citit si eu cateva articole legate de acest subiect foarte la moda dar si interesant. Pana acum credeam ca este vorba mai mult de strategii de marketing dar nu, este mai mult decat atat, mult mai mult. 
 Asa cum scriam aici despre stil, ei bine aceasta incredere pare ca trebuie si ea educata. Probabil ai observat diverse persoane care cand intra intr-o incapare parca o lumineaza, ceilalti par atrasi ca un magnet de acestea. 
Care este secretul? 
Este vorba despre acest self-confidence, increderea neclintita in sine pe care persoana respectiva o emana. 
Dar cum face asta? 
Cheia este atitudinea. Nu conteaza cu ce esti imbracat, cu ce masina ai venit sau contul din banca, atata vreme cat tu te simti bine in pielea ta si esti impacat cu tot ce tine de persoana ta, si sigur nu tii cont de gura lumii, nimic nu poate merge rau. 
Crede-ma ca am stat mult sa ma gandesc la acest gen de persoane, am vorbit cu ele si am incercat sa le descopar secretul si, dupa lungi ‘sapaturi’ am facut marea ‘descoperire’.
Ai sa-mi spui: ok, si ce-i atat de greu in a ma preface ca totul este roz un viata mea? 
Ei bine, este. Pentru ca una este sa te uiti in oglinda inainte sa pleci sa-ti zambesti si sa-ti spui ca esti cel mai tare din parcare si alta s-o faci in realitate in fata unei multimi, de pilda. Stii vorba aia, socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ :) Dar daca exersezi crede-ma ca rezultatul poate fi surprinzator chiar si pentru tine, te vei uimi :) 
Sigur ca in lumea asta fiecare avem cate un of: ba ca nu ne place cum aratam, ba ca nu suntem mai tineri, ba ca nu avem un anumit job la care chiar sa mergem cu placere, ba ca nu avem suficienti bani, ca nu avem masina pe care ne-o dorim, si lista poate continua. Doar ca asta nu este un motiv ca sa te desconsideri pentru ca tine minte, daca tu te vezi intr-o lumina nefavorabila, inconstient ii influentezi si pe ceilalti. 
Nu mi-am propus sa scriu articole legate de acest subiect doar ca lipsa de incredere de care dau dovada oameni dragi mie, de care sunt eu foarte constienta de ce sunt in stare si ce au realizat pana acum, ma deprima. Cu atat mai mult cu cat cunosc oameni care nu sunt nici pe jumatate atat de realizati sau dotati intelectual dar care, cel putin in fata, vor sa para mici Einstein. 
Din pacate, traim intr-o lume in care mediocritatea e la loc de cinste iar intelectualii se ascund in umbra de teama sa nu fie intelesi gresit sau sa cada in penibil. 
Asa cum sustinem ori de cate ori se intampla ceva grav la noi in tara ca vrem schimbare, pai sa-i dam drumul! Dar nu sa ii asteptam pe altii sa ne schimbe, noi trebuie sa ne schimbam mentalitatea si felul de a fi, altfel nimic nu se va schimba! 

So, let’s do it Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu