joi, 4 august 2016

Ce-ai face daca ai castiga la loto?

Ti-ai pus vreodata problema asta?
Zilnic ne plangem ca nu avem bani sau ca nu avem suficienti. Dar totusi, ce am face daca am castiga premiul cel mare?  
Este in firea noastra sa fim mereu nemultumiti de cate ceva pentru ca omul mereu isi doreste mai mult decat are sau altceva, de fapt acest lucru contribuie la evolutia noastra. 
Eu una stiu sigur ca as fi foarte incurcata daca as castiga marele pot :)) Asta pentru ca n-as sti ce sa fac mai intai: stiu doar ca daca as avea suficienti bani as calatori in toata lumea pentru ca ador sa cunosc cat mai multi oameni culturi, obiceiuri, locuri. 
Sunt si oameni care prefera sa-si cheltuiasca toti banii pe haine, masini, laptopuri, telefoane. Sigur, si mie imi place sa tin pasul cu tehnologia chiar si moda dar nu cred ca asta m-ar face mai fericita odata ce as achizitiona ‘ultimul racnet’ din lucrurile pe care tocmai le-am mentionat. 


In schimb pot sa spun ce sigur nu as face, si anume nu mi-as da demisia de la locul de munca. Da, poate iti suna ciudat doar ca, in primul rand nu sunt genul de persoana careia sa-i placa sa stea pur si simplu acasa si sa se ocupe numai de felul in care arata, desi am vazut si am auzit de multe femei care si-au facut din mersul la sala, masaj si alte asemenea un mod de viata. Ei bine, nu este pentru mine acest ‘mod de viata’. Sigur, ma intereseaza foarte mult acest aspect fiindca, in fond, cu asta iesi in lume ca sa nu mai zicem ca in functie de felul in care te prezinti fizic esti cel mai des judecat, doar de-asta au aparut toate tehnicile de slabit, fitness, mod de a te hrani. 
Deci, revenind la intrebarea initiala, in cazul in care ti-a trecut macar o data acest gand prin minte gandeste-te in primul rand ce iti doresti cu ardoare in acest moment si, eventual, fa-ti o lista cu toate lucrurile si visele pe care ti le-ai indeplini in cazul in care ai participa la loto si ‘ai da lovitura’. 
In zilele noastre se pune mare pret pe lucrurile materiale si mai putin pe cele care intr-adevar te implinesc. Daca stai sa te gandesti mai bine, ai nevoie in viata numai de ce vorbeam mai devreme? Sau, mai bine zis, achizitionarea lucrurilor pe care ti le doresti necesita un sac de bani? 
Suntem facuti sa ne dorim foarte multe, asa cum am mai spus dar odata ce ajungem sa beneficiem de ele suntem oare mai fericiti? Eu nu cred, pentru ca orice lucru se consuma, se termina la un moment dat si, odata ce l-ai primit parca nu mai are acelasi farmec, ca atunci cand ti-l doreai foarte mult. Deci vorbim de fapt despre o dorinta nestavilita de a avea din ce in ce mai mult din tot, lacomie. 

In ce ma priveste, am si eu dorintele mele ca orice om, doar ca am ajuns sa ma gandesc serios cand vreau sa fac o achizitie mai substantiala daca intr-adevar acel lucru m-ar face mai fericita. De-a lungul timpului am invatat ca este de fapt o mare minciuna si ca, odata ce imi cumparam diverse lucruri (multe nimicuri in general) peste o saptamana ma plictiseam de ele, deci bani aruncati practic. Acum insa ma gandesc de mai multe ori daca orice accesoriu sau haina imi sunt atat de utile pe cat imi par la un moment dat.  
Terapia prin shopping, iti suna cunoscut? :) Noua fetelor da! 



Dar sa fim seriosi, de cate ori te-ai bucurat cu adevarat de orice cumparat la nervi sau suparare? Eu personal de nimic. Mi le cumparam cand eram intr-o pasa mai proasta, apoi nu stiam in ce colt al camerei sa le mai arunc. 
Totul tine de moderatia tentatiei, care te pandeste din toate partile. 
Hai sa incercam sa ne infranam aceasta pofta si sa ne traim vietile in mod linistit si fara stres, nu ca si cum ar fi intrat zilele in sac, asa cum auzim peste tot :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu