marți, 12 iulie 2016

Salut si bine ai venit!

De ceva timp m-am tot gandit  sa intru in lumea bloggerilor doar ca de fiecare data aveam o retinere vizavi de acest lucru, dat fiind ca in tarisoara noastra isi fac blog, in general, vedetele si persoanele publice. Practic asa mi-a venit si mie ideea cu blogul, sunt o mare cititoare de bloguri si asa mi s-a deschis 'pofta'. Pot sa spun ca citesc in mod constant anumite blogguri si mi se pare o idee foarte buna, daca esti vedeta/persoana publica sa comunici cu fanii sau persoanele interesate de tine si activitatea ta. 
Azi insa a fost diferit pentru ca, chiar daca nu ma numar printre cele mentionate mai sus, am zis sa fac 'o aroganta' si sa ingros randurile bloggerilor. Stiu, sunt la inceput dar....tot trebuie sa incepi de undeva :)
Am de gand sa impartasesc cu voi experientele si gandurile mele vizavi de o varietate de subiecte, unele intalnite altele doar auzite. Va voi scrie atat despre calatoriile mele, locurile care m-au impresionat si in ce masura, oamenii pe care i-am intalnit, situatii, etc. 
Am 28 de ani, in curand implinesc 29 si imi doresc sa experimentez cat mai multe. Poate veti spune ca pana la varsta asta 'venerabila' ar fi trebuit sa fac deja acest lucru doar ca nu am fost si nici nu prea sunt genul nici acum. Doar ca, deoarece mai am putin si schimb prefixul, m-am gandit sa ma 'dezlantui' :) Poate e si din cauza ca sunt in zodia leu si am astfel de tendinte, pe care pana acum mi le-am cam tinut in frau. Ei bine, nu mai vreau sa fac acest lucru, asa ca va invit si pe voi, in comentariile pe care le veti posta, sa-mi spuneti parerile voastre referitoare la postarile mele. 
Sper sa va faca placere ceea ce voi scrie si, de ce nu, poate va voi inspira intr-o oarecare masura cu cate ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu