marți, 12 iulie 2016

Prezentare Jean Paul Gaultier

Anul trecut, in timpul vacantei mele petrecuta in Paris am fost sa vad prima prezentare de moda din viata mea.

 Prin bunavointa matusii mele, care traieste acolo de cel putin 20 de ani, am avut ocazia sa mergem la aceasta prezentare care a avut loc in cadrul Grand Palais, aflat chiar pe faimosul bulevard Champs Elysee si unde practic s-a tinut evenimentul. 
Prima data am crezut ca este vorba despre o prezentare in toata regula, cu catwalk si manechine care defileaza. Dar nu, ce sa vezi? Era vorba de fapt despre istoricul acestui designer, numit si ‘copilul teribil al modei’ iar prezentarea s-a facut prin mai multe camere ale Grand Palais, creatiile sale fiind imbracate de manechine.... din plastic :) 
Din pacate nu pot reda exact atmosfera din cadrul evenimentului dar sper ca pozele postate vor recreea cat de ideea de prezentare de moda. 






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu