miercuri, 13 iulie 2016

Pierduta... in Barcelona

Acum 4 sau 5 ani am plecat intr-o vacanta la mare impreuna cu gasca mea de prieteni de-atunci intr-o statiune de langa Barcelona, la plaja.
Dat fiind ca eram atat de aproape de acest minunat oras evident ca am venit de cateva ori aici pentru ca oricum nu puteam sa stam toata vacanta numai cu burta la soare, oricum nici nu eram genul.
Si uite asa am luat noi trenul (asa se putea ajunge) catre Barcelona intr-o zi in ideea de un shopping noi fetele si, de ce nu, sa vizitam orasul.
Dupa ce am coborat din tren si ne-am plimbat putin, unii pentru a doua oara (adica eu), altii in recunoastere, am ajuns intr-o zona cu magazine in apropierea pietei Catalunya sau 'Plaza Catalunya', cum zic spaniolii. Eu am intrat cu fetele in magazinele de pe-acolo si ne inteleseseram intre noi sa ne reintalnim la ora x in piata.
Zis si facut, numai ca eu, dupa 2-3 ture date in magazine fara sa raman impresionata de vreo haina sau accesoriu am iesit cum am intrat si ma gandisem sa-i sun ca sa le zic ca ma voi indeparta de locul stabilit pentru intalnire, urmand  sa (re)vizitez orasul.
Dar soc si groaza, telefonul meu nu ca nu mai avea baterie, era mort! nici macar 15-20% si, mai grav, nici incarcator nu aveam la mine ca sa zic ca ma puteam duce intr-un magazin sau o cafenea sa-l pot baga in priza.

Ce am facut?
Din inconstienta sau pur si simplu paralizata, nu vedeam nicio solutie la orizont, m-am gandit sa ma 'calmez' asa ca am plecat intr-o scurta incursiune pe 'La Ramba', vestitul bulevard din centrul Barcelonei, si m-am plimbat pana am ajuns la port, printr-o multitudine de turisti de toate natiile, culorile si auzind toate limbile si dialectele pamantului.
Cred ca asta m-a mai linistit, m-a calmat, faptul ca eram inconjurata de o atmosfera de vacanta contagioasa in care toata lumea radea, se simtea bine, aproape devenisem si eu zen :)

Ei bine, dupa ce am facut acest tur de forta (este o oaresice distanta intre Plaza Catalunya si port) revenisem la problema principala, cum imi anuntam prietenii de ce mi s-a intamplat?
Norocul meu a venit in momentul in care am observat ca vizavi de aceste magazine era un targ (nu mai stu exact ce se vindea) si m-am gandit sa cer unui vanzator de-acolo sa dau un telefon. N-am mai stat pe ganduri, m-am dus unde am vazut cu ochii si am nimenit o tipa foarte de treaba, careia i-am explicat cu vocea tremuranda de ce am nevoie sa sun de pe telefonul ei si, foarte amabila a fost de acord, desi era vorba de un apel international. In fine, am avut noroc si ca cea pe care o sunasem, una dintre prietene a raspuns imediat la nr necunoscut.
Si uite-asa se incheie 'aventura' mea din Barcelona! :)

Deci nu pleca niciodata fara baterie la telefon minim 50% sau incarcator portabil! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu