joi, 14 iulie 2016

La mare, la soare- turism de weekend sau concediu?



Am observat ca in ultimii ani, in Romania se practica detasat turismul de weekend din diverse motive, cel mai intalnit fiind cel financiar. 
Anul trecut am reinceput sa vizitez litoralul romanesc dupa ce, pana atunci vizitasem mai multe 'mari' din afara, de culori care mai de care mai turcoaz, bleu sau alte asemenea, si diverse 'modele' de nisipuri care de care mai fine sau dimpotriva, plaje pline de scoici. 
Ca si tine probabil, cum vine caldura abia astept sa dau o fuga la mare sa ma racoresc in Marea Neagra, 'luptandu-ma' cu valurile dar nu pot spune ca mi-as petrece un concediu intreg la malul marii, cum se facea o data in Romania. 
Asa ca am inceput si eu sa practic turismul de weekend la Marea Neagra pentru ca imi este suficient sa stau maxim 2-3 zile la plaja, in bataia soarelui si sa fac cate-o baie. 
Revenind la ideea de concediu, adica maxim 2 saptamani cum se practica  la noi, prefer sa imbin statul la plaja cu vizitarea unui oras sau, un circuit prin tara sau in afara. Asta este si motivul pentru care mi-am petrecut majoritatea vacantelor, cum iti spuneam mai devreme si cum am facut si anul trecut, un mix intre plaja si partea urbana. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu