marți, 26 iulie 2016

Cainii latra caravana trece...

Asa zice o vorba romaneasca mai veche. Si unii chiar o folosesc ca motto in viata lor de zi cu zi. Pana acum am tot discutat despre oameni care respecta cu strictete niste sabloane impuse de lumea in care traim. Dar, mai exista si acest gen de oameni care, in mod paradoxal desi traiesc tot in lumea asta intesata de sfaturi si sugestii, pe acestia pare ca nu-i atinge nimic. Sunt foarte relaxati, mereu zambitori, parca nu ar avea nicio problema. O sa zici ca sunt nepasatori, indolenti. 
Nu, doar ca refuza sa-si faca o mie de probleme si sa streseze pentru orice nu le merge ca pe roate. Sa fim seriosi, toti avem problemele noastre doar ca uite, conteaza foarte mult cum alegi sa le abordezi :) Si, cum zice o persoana cunoscuta de la noi, la care tocmai am citit un interviu intr-o revista, in loc sa te gandesti si sa-ti canalizezi toata atentia asupra catorva lucruri care nu merg bine in viata ta, gandeste-te la celelalte care merg si pentru care e bine sa fii recunoscator ca le ai, si cred ca stii la ce ma refer :)
Imi amintesc cand am fost sa beau o cafea cu o prietena de-a mea, fosta colega din liceu la cafeneaua de la parterul companiei unde munceste. Ea dintotdeauna a fost persoana zambitoare si pozitiva. Era si este genul de persoana care lumineaza o incapere in momentul in care intra . Asta este genul de persoana care, consider eu, are cele mai multe sanse de izbanda in toate problemele vietii si, sincer mi-ar fi placut sa se ‘lipeasca’ asta si de mine :))
Referitor la persoana despre care vorbesc, cand am fost la ea la job, am fost foarte placut surprinsa sa vad cat de relaxati erau toti colegii ei, mai ca era o atmosfera de vacanta acolo, i-am spus si ei :D Toti se saluta ca si cand s-ar cunoaste de cand lumea si pamantul si, ce este cel mai interesant este ca nu conteaza ce functii au in cadrul companiei. Sefii ii saluta deopotriva pe cei aflati in functii de executie si se comporta ca si cum ar fi prieteni foarte buni in momentul in care se intalnesc la cafeneaua de la parterul companiei. 

I-am spus si ei cat de mult coteaza o asemenea atmosfera in mediul in care lucrezi si, bineinteles, ii povesteam asta in antiteza cu atmosfera care era la fostul meu job. 
Imi plac foarte mult oamenii care chiar stiu sa se bucure de viata si cu care cand iesi undeva parca te fac sa uiti de tot de si de toate :) Ar fi bine daca s-ar invatat asta si-n scoala :))

Deci, pentro o viata sanatoasa, evitati consumul de griji, nervi si gura lumii! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu